Re: ad vodoměr
Petr Křišťál
petr na kristal.cz
Pátek Květen 23 11:13:03 CEST 2025
Dobrý den,
díky za info i řešení. Pokud to nebude reklamace a tedy placený zásah,
ať si nechají od P3 podepsat nějaký protokol (servisní list) ze kterého
to bude zřejmé a jimi potvrzené - abychom to P3 mohli přeúčtovat. Tedy
pokud se s nimi nedomluví, že to naúčtují přímo jim - to by bylo pro nás
ideální.
S pozdravem
Petr Křišťál
Dne 23.05.2025 v 10:33 Ing. Pavel Macháček - Vaše domy, s.r.o. via
sprava.ondrickova385a391 napsal(a):
>
> Dobrý den,
>
> stav s vodoměrem z bytu č. 20 jsem u JANPE reklamoval. Vzhledem
> k tomu, že po uzavření hlavního přívodu
>
> se vodoměr přestane točit, reklamace to nejspíš nebude. Je domluveno,
> že se tam instalatéři JANPE v doprovodu P3
>
> staví ve středu na 8:30 a pokusí se zjistit, kam voda odtéká, kde je
> problém. Pokud se potvrdí, že vodoměrem to není,
>
> tedy nebude to reklamace, bude to placený zásah.
>
> Ing. Pavel Macháček
>
> technik domu
>
> Vaše domy, s.r.o.
>
> Kovářova 39/23
>
> 155 00 Praha 5
>
> Tel.: 251 625 443
>
> Mobil:736 532 267
>
> pmachacek na vasedomy.cz
>
> www.vasedomy.cz <http://www.vasedomy.cz/>
>
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://lists.vasedomy.cz/pipermail/sprava.ondrickova385a391/attachments/20250523/6eec2473/attachment.html>
Další informace o konferenci sprava.ondrickova385a391